Thursday 28 April 2011

ကမာရြတ္နည္းပညာအတိုုင္ပင္ခံအဖြဲ႔သို ့ အခမဲ့ေမးျမန္းနိဳင္ျခင္း

ကမာရြတ္ နည္းပညာအတိုုင္ပင္ခံအဖြဲ႔က ၾကိဳဆိုုပါတယ္ တဲ့....
သင္ သိရွိလိုုတဲ့ ေမးခြန္းေတြကိုု ျမန္မာလိုု ရိုုက္ျပီး အီးေမးကတဆင့္ ေမးျမန္းပါ။ အြန္လိုုင္းေပၚက အခ်ိန္တိုုအတြင္း ေပးႏိုုင္တဲ့ အေျဖေတြကိုု အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးပါမည္..ဟု ဆိုပါသည္။


ျမတ္သာသနာ မွ သိလိုတာေလး ေမးလိုက္ရာ ေန ့ခ်င္း မိမိအီးေမးလ္သို ့ ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးလာ ပါသည္။ မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ရပါသျဖင့္ နတ္လမ္းညႊန္လိုက္ရပါေတာ့သည္။
ကမာရြတ္ နည္းပညာအတိုုင္ပင္ခံအဖြဲ႔အားလည္း နည္းပညာပိုင္းမ်ားအား အခမဲ ့ေျဖၾကားေပးသည့္အတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါေၾကာင္းပါ။

သင္လည္း သိလိုပါက ေမးျမန္းပါေလ...


သူတို ့ဘေလာ့ေလးမွာ ေရးသားထားတာကေတာ့ ဒီလိုပါ....


နည္းပညာ ေမးခြန္းေမးလိုပါက ဒီကို ကလစ္ပါ..... http://kamayut.com/


အေသးစိပ္ သိလိုက ဒီကို ကလစ္ပါ.... http://www.thekamayut.blogspot.com/


ကမာရြတ္ နည္းပညာ၀န္ေဆာင္မႈ နဲ႔ အတိုင္ပင္ခံ အဖြဲ႔က ၾကိဳဆိုပါတယ္
Welcome to KAMAYUT Technical Services and Consulting Group
PO Box 320-207, San Francisco, CA 94132-0207, email – contacts@kamayut.com
ဘယ္သူေတြလဲ
အေမရိကန္ေရာက္ ျမန္မာေတြျဖစ္ပါတယ္။ အိုင္တီနဲ႔ နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာမွာ အသက္ေမြးသူ၊ ေလ့လာသင္ယူေနသူ ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ေစတနာ့၀န္ထမ္းအလုပ္အေနနဲ႔ နည္းပညာလုပ္အားေပး ဒါနအလုပ္တခုကို ထုတ္ေဖာ္ျပသရရင္ - ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က စတင္တဲ့ မိုးမခ သတင္းနဲ႔ မီဒီယာ ၀က္ဆိုက္ဆိုင္ရာ အိုင္တီလုပ္ငန္းေတြကို ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးေနပါတယ္။ အျခား ၀က္ဆိုက္ေတြ လုပ္အားေပး၀န္ေဆာင္မႈေတြလည္း တတ္စြမ္းသေလာက္ ကူညီ လုပ္အားဒါန ျပဳလ်က္ရွိပါတယ္။
ဘာလုပ္မွာလဲ
          ကြန္ပ်ဴတာ၊ အင္တာနက္ နဲ႔ ၀က္ဆိုက္ပိုင္းဆိုင္ရာေတြမွာ ေတြ႔ၾကဳံရတဲ့ အခက္အခဲေတြ၊ ေမးခြန္းေတြ၊ ျပႆနာေတြကို အေျဖရွာေပးဖို႔ လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အြန္လိုင္းေပၚကေန ေမးျပီး၊ က်ေနာ္တို႔ဆီမွာ အေျဖအဆင္သင့္ရွိရင္ အခ်ိန္တိုတြင္း အျမန္ဆုံး ျပန္ၾကားေပးဖို႔ ၾကိဳးစားပါ့မယ္။ လြယ္ကူ သက္သာတဲ့ ေမးခြန္းေတြအားလုံးအတြက္ကေတာ့ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ အမ်ားျပည္သူေတြ သိရွိႏိုင္ေအာင္လည္း ဘေလာဂ့္မွာ တင္ေပးျပီး မွ်ေ၀ထားပါ့မယ္။ အလားတူ ေမးခြန္းေတြ ေမးလာရင္ ျပန္ညႊန္းရတာ လြယ္သြားျပီေပါ့။
          ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္က် ျပင္ဆင္ရတာ၊ အေျဖရွာရတာ၊ ရွင္းလင္းရတဲ့ ကိစၥေတြ၊ ျပႆနာေတြအတြက္ကေတာ့ အေျခအေနေပၚမူတည္ျပီး ၀န္ေဆာင္ခ၊ အတိုင္ပင္ခံခ တစုံတရာ သတ္မွတ္ျပီး ေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္မယ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ဒါကလည္း ေနရာ ေဒသ အခ်ိန္အခါေပၚ မူတည္ပါတယ္။
          တျခား ျမန္မာမိသားစုေတြ၊ ကြန္ျမဴနီတီေတြ ရင္ဆိုင္ရတဲ့ အေရးကိစၥေတြကိုလည္း ေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္။ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ စီးပြားေရး၊ အလုပ္အကိုင္၊ အစုိးရနဲ႔ ျပည္နယ္ပိုင္းဆိုင္ရာ စည္းကမ္း ဥပေဒမ်ား၊ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းမ်ား စတာေတြကိုလည္း ေမးျမန္းႏုိင္ပါတယ္။ ကမာရြတ္ရဲ့ နည္းပညာကြန္ယက္ထဲမွာ ရွိတဲ့ မိတ္ေဆြ ပညာရွင္ေတြ၊ ကၽြမ္းက်င္သူေတြ၊ ေစတနာရွင္ေတြကို အကူအညီေတာင္းျပီး အေျဖရွာေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လိုအပ္လာလို႔ ဆက္သြယ္ ေဆာင္ရြက္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္လည္း ကမာရြတ္က ထိုပညာရွင္မ်ားနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ေပးပါမယ္။ အဲသည္အတြက္ ၀န္ေဆာင္ခ ေပးစရာ မလိုပါ။ အဆိုပါ ပညာရွင္မ်ားရဲ့ ၀န္ေဆာင္ခ၊ အတိုင္ပင္ခံခေတြကေတာ့ သူတို႔နဲ႔ပဲ ဆိုင္ပါတယ္။
ဘာေတြ မလုပ္ဘူးလဲ
          အေမရိကန္အစုိးရနဲ႔ ျပည္နယ္အစုိးရမ်ား သတ္မွတ္ထားတဲ့ ဥပေဒ၊ စည္းကမ္းမ်ားနဲ႔ အညီ လိုက္နာျပီး ကမာရြတ္က ၀န္ေဆာင္မႈ တိုင္ပင္မႈ ျပဳလုပ္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထို စည္းကမ္းဥပေဒမ်ားကို ခ်ဴိးေဖာက္ျခင္း၊ ရာဇ၀တ္မႈမ်ား က်ဴးလြန္ျခင္း၊ က်ဴးလြန္ရန္ ၾကံစည္ျခင္း ျပဳလုပ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
          ကမာရြတ္က ၀န္ေဆာင္မႈ၊ အတိုင္ပင္ခံျပဳမႈေတြ အားလုံးဟာ အျပဳသေဘာ ရည္ရြယ္ျပီး ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ မွားျခင္း၊ မွန္ျခင္း ဆိုတာကို ဆံုးျဖတ္ျခင္း မဟုတ္ပါဘူး။ သို႔ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကမာရြတ္ရဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ၊ အတိုင္ပင္ခံျပဳမႈေတြဟာ မိမိ သေဘာဆုံးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ ၂ ဦး ၂ ဖက္ ေမးျမန္းစုံစမ္း ၾကတာ ျဖစ္လို႔ ထြက္ေပၚလာတဲ့ ေကာင္းက်ဳိး၊ ဆိုးက်ဴိး ရလဒ္ေတြကို ကမာရြတ္နဲ႔ တဖက္စားသုံးသူ အားလုံးမွာ တာ၀န္မရွိပါ။ ဒါကေတာ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း၊ အတိုင္ပင္ခံလုပ္ငန္း တခု အေနနဲ႔ တရားတေဘာင္ ျဖစ္ျခင္း၊ အျငင္းပြားမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚျခင္းတို႔ကို ၂ ဖက္စလုံးက ေရွာင္ရွားႏိုင္ဖို႔ ၾကိဳတင္ျပီး သတ္မွတ္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။
Kamayut Technical Consulting for Burmese Community (ကမာရြတ္ နည္းပညာအတိုင္ပင္ခံအဖြဲ ့)

No comments: